KALENDARI SU I DALJE NEZAMJENJIV DIO U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU

Snažan marketinški alat koji ne gubi na snazi i značaju.

Kao lider u proizvodnji kalendara za Print Magazin dali smo intervju o kulturi darivanja poslovnih poklona, o kalendarima i notesima kao poslovnim poklonima, ali i upoznali čitatelje s proizvodnjom kalendara. Iz naše tvornice svake godine izađe više od 700.000 kalendara, dok naša ponuda uključuje više 80-tak vrsta različitih kalendara.No, ne proizvodimo mi samo kalendare, sve veći značaj u proizvodnji dobivaju i custom made proizvodi poput notesa, planera, rokovnika, gdje uz "dašak osobnosti u svrhu kreativnosti, dobivate svoj jedinstveni i autentični proizvod". Cijeli intervju pročitajte ispod, a možete ga naći i na ovom linku: 

Intervju za print magazin

Kalendar je jedan od onih proizvoda koji unatoč cijelom nizu high-tech rješenja ne gubi na svojoj popularnosti. Tvrtka Og grafika jedan je od najvećih proizvođača kalendara u Hrvatskoj s godišnjom proizvodnjom između 700 do 800 tisuća kalendara. U prodaji imaju više od 80 vrsta različitih kalendara s različitim motivima ili bojama. No, kalendari su samo jedan od poslovnih poklona u njihovom bogatom portfelju promotivnih proizvoda čiju važnost apsolutno prepoznaju. O njihovom poslovanju za prošli broj Print Magazina, razgovarali smo s gđom Valerijom Blašković, direktoricom.

Zašto rokovnici, notesi, stolne mape, kalendari ne izlaze iz mode?

Upravo taj uredski segment postao je bezvremenski, nešto kao traperice, nezamjenjiv dio u svakodnevnom poslovanju. Uza sve pametne telefone i mogućnost pisanja na tablete, na sastanke gotovo svi još uvijek dođu s notesom ili rokovnikom. Praktičnost i brzina zapisivanja informacija, mogućnost da zapišete detalje bez da izgubite fokus na sugovornika, uvijek daju prednost notesima nad modernim gadgetima. Iako se smatra da rokovnici, kalendari, planeri i notesi gube snagu pred modernim rješenjima, to nije istina. Njihova prodaja je u stalnom porastu, pogotovo notesa i to personaliziranih. No, kako je  široka ponuda na tržištu, od tuda i kriva percepcija.

Osim kalendara, rokovnika i notesa što još kupci najčešće traže?

Sve veća je potražnja za tiskom različitih planera kao što su Ženski rokovnik, Bussines planer, Nastavnički planer, Učiteljski planer, Planer za vjenčanja, Planer trudnoće, Dnevnik zahvalnosti,  Fitness planer, Financijski planer itd.. Čini se da je na tržištu cijeli niz proizvoda koji su moderni alati za planiranje svakodnevnih i životnih događaja.

Kako biste opisali njihov status na tržištu promotivnih proizvoda?

Kalendar je alat potreban u svakodnevnom radu, i kako god moderan ured imali, naći ćete ga gotovo uvijek na zidu, a često i na stolu poslovnog partnera. Vjerujem da su mnogi prepoznali snagu tog marketinškog alata koji godinu dana stoji kao izlog vaše tvrtke.
U našem proizvodnom asortimanu kalendari su u stalnom porastu. Trenutno ih proizvodimo 20 puta više nego ostale proizvode, no zbog cijene, ne pridonose 20 puta više prometa. Čak niti u doba korone količina proizvodnje nije značajnije pala.

Koje sve vrste kalendara ste u mogućnosti ponuditi klijentima?

U našem proizvodnom procesu nudimo sve vrsta kalendara, stolne, zidne, u coloru sa slikama, poslovne, s tri, četiri ili pet mjeseci, ekskluzivne i standardne, dakle za svakog po nešto. Bitna činjenica koja nas razlikuje od drugih tiskara je da nudimo i kalendare kao polu proizvode i to za tiskare, male digitalne studije i slično. Od nas kupe proizvod koji nije u potpunosti završen te ga oni dorađuju prema svojoj tehnologiji i mogućnostima. No, kako ga prodajemo kao poluproizvod, tako i kao u potpunosti gotov proizvod s apliciranim nazivom tvrtke. Cijeli proces odrađujemo na automatiziranim linijama,  a rokovi proizvodnje su obično 3-4 radna dana.

Kalendar je sezonski proizvod. Kada ih počinjete pripremati te što sve proces pripreme uključuje?

Dio naših kalendara već je na skladištu, a dio u visokoj fazi proizvodnje. Najveći dio proizveli smo u 7. i 8. mjesecu. Same pripreme počnu vrlo rano, što znači da smo već u kolovozu ove godine počeli izrađivati prve grafičke pripreme za kalendare za 2025. godinu, cilj nam je da sve grafičke pripreme imamo gotove do kraja siječnja 2024. godine. Nakon završenih grafičkih priprema, kreće proces korektura. Korekcije radimo četiri puta kako bi se izbjegle pogreške u kalendariju. Svake godine u svibnju završavamo katalog, a već u lipnju naš katalog prezentiramo kupcima.

Ima li neku kalendar na koji ste posebno ponosni i zašto?

Od 80 vrsta kalendara posebno bih istaknula motivacijski kalendar koji za svaki mjesec donosi novu motivacijsku poruku. Nama je posebno drag, kao i proces izrade jer treba uskladiti tekst i sliku.
Posebno smo ponosni i na kalendar Gropovi. Kalendar kroz 12 mjeseci podučava 12 načina vezanja čvora, ali s posebnošću da se taj čvor može razvezati. Kalendar je poseban jer je u isto vrijeme i edukativan. Ove smo godine dodali i slike jedrenjaka i jedrenja te dobili još jedan kalendar za kupce ljubitelje jedrenja i brodova.

Izvor: https://print-magazin.eu/kalendari-su-i-dalje-nezamjenjiv-dio-u-svakodnevnom-poslovanju/?utm_source=mailpoet&utm_medium=email&utm_campaign=7%2F9%2F2023_NL34_%F0%9F%A4%94Znate+li+%C5%A1to+je+all-in-one+digitalna+transformacija%3F

Novo u ponudi - Tokio planer